Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Version 1.2 Juli 20143 Maj 2020

Excerpt
hiddentrue

Version 1.1 Marts 2014

Bestillingsarket for tilgang til services på NSP platformen.

...

NSP services er organiseret i en række basispakker, som retter sig mod forskellige anvender organisationstyper. Der er lavet pakker til region/EPJ-leverandører, kommune/EOJ-leverandører, og lægepraksis/LPS-leverandører. Pakkerne kan ses her: Servicepakke beskrivelser Basispakker for Services

Info
Få forklaringer på begreber og forkortelser i ordlisten.

Table of Contents
maxLevel2

 


Aftaleskabelonen Bestillingsark kan hentes her : Aftale om anvendelse.docx Bestilling af service/datasamling på NSP.

Arket underskrives og sendes til NSI gennem SDS gennem oprettelse af supportsag via SDS´s Nationale Servicedesk for NSP

1 Ikrafttræden

Aftalen træder Såfremt dette er den første bestilling kunden afgiver, træder aftale om produktion i kraft med virkning fra NSIs skiftlige accept af bestillingen. Kunden meddelelse samtidig hermed, hvornår Kunden har adgang til de bestilte service(s) på NSP.

 

Det samlede aftalegrundlagt består af følgende dokumenter:

-          Nærværende aftale

-          NSP Serviceaftale

-          NSP Serviceoverblik

 

SDS’ godkendelse og kundens efterfølgende accept af vilkår for anvendelse af service, se vilkår:  https://www.nspop.dk/pages/viewpage.action?pageId=44171877


Det samlede aftalegrundlag kan efter godkendelse og efter kundens accept af vilkår ses på NSPOPSåfremt dette er den første bestilling du afgiver, vil du umiddelbart efter modtagelse i NSI, få tilsendt NSP Serviceaftale. NSP Serviceaftalen skal underskrives af begge parter inden denne bestilling kan effektueres.

2 Vejledning til bestillingsark

Felterne i bestillingstemplate forklares her:

Feltnr.

Aspekt

Vejledning

1

Anfør navn på service

Angiv det navn der ønskes anvendt til servicen. Services kan ses her: Overblik over NSP services.

2

Kunden

Angiv hvem er den juridiske ejer af aftalen og angiv om kunden er offentlig eller privat.

3

Kontaktperson hos kunden

Kunden skal angive en kontaktperson, som kan kontaktes i sager af forretningsmæssig karakter, herunder spørgsmål vedrørende aftaleforholdet. Kontaktpersonen skal have bemyndigelse til at underskrive og afgive bestilling af service på Kundens vegne.

4

Teknisk kontaktperson

Kunden skal derudover angive en teknisk kontaktperson, som kan kontaktes i forbindelse med den praktiske oprettelse af Kunden adgang til service på NSP samt i tilfælde af udeståender af teknisk karakter.