Version 1.3 Maj 2020
Version 1.1 Marts 2014 Bestillingsarket for tilgang til services på NSP platformen. |
For at tilgå services på NSP platformen skal der laves en aftale mellem kunden og NSP´en. På denne side vil du kunne hente bestillingsarket og få en vejledning til hvordan arket skal udfyldes.
NSP services er organiseret i en række basispakker, som retter sig mod forskellige anvender organisationstyper. Der er lavet pakker til region/EPJ-leverandører, kommune/EOJ-leverandører, og lægepraksis/LPS-leverandører. Pakkerne kan ses her: Basispakker for Services
Få forklaringer på begreber og forkortelser i ordlisten. |
Bestillingsark kan hentes her : Bestilling af service/datasamling på NSP.
Arket underskrives og sendes til SDS gennem oprettelse af supportsag via SDS´s Nationale Servicedesk.
Såfremt dette er den første bestilling kunden afgiver, træder aftale om produktion i kraft med virkning fra SDS’ godkendelse og kundens efterfølgende accept af vilkår for anvendelse af service, se vilkår: https://www.nspop.dk/pages/viewpage.action?pageId=44171877
Det samlede aftalegrundlag kan efter godkendelse og efter kundens accept af vilkår ses på NSPOP.
Felterne i bestillingstemplate forklares her:
Feltnr. | Aspekt | Vejledning |
1 | Anfør navn på service | Angiv det navn der ønskes anvendt til servicen. Services kan ses her: Overblik over NSP services. |
2 | Kunden | Angiv hvem er den juridiske ejer af aftalen og angiv om kunden er offentlig eller privat. |
3 | Kontaktperson hos kunden | Kunden skal angive en kontaktperson, som kan kontaktes i sager af forretningsmæssig karakter, herunder spørgsmål vedrørende aftaleforholdet. Kontaktpersonen skal have bemyndigelse til at underskrive og afgive bestilling af service på Kundens vegne. |
4 | Teknisk kontaktperson | Kunden skal derudover angive en teknisk kontaktperson, som kan kontaktes i forbindelse med den praktiske oprettelse af Kunden adgang til service på NSP samt i tilfælde af udeståender af teknisk karakter. |