Hvem kan henvende sig i Servicedesken?
Servicedesken tager imod henvendelser fra leverandører, it-supportfunktioner i regionerne m.v.
For at sikre hurtigst mulig afhjælpning af problemer er nedenfor angivet de afklaringer leverandører og it-supportfunktioner skal have afklaret inden henvendelse til Servicedesken.
Ved fejl skal du afklare nedenstående før du henvender dig til Servicedesken
- Har egen supportfunktion visiteret sagen?
- Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.?
- Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal), EOJ (Elektronisk Omsorgsjournal eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/EOJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?
Hvis der fortsat er behov for support, skal følgende oplyses til Servicedesken
- Uddybende beskrivelse af fejlsituation
- Kontaktperson, tlf., e-mail
- Hvem der i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
- Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, LAN, etc.
- Teknisk kontaktperson (navn, e-mail, telefon, træffetider)
- Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
- Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør, hvis denne har været involveret
- Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses
Kontakt
SDS´s Nationale Servicedesk på +45 33143900