Version 1.2 Juli 2014
Introduktion
For at tilgå services på NSP platformen skal der laves en aftale mellem kunden og NSP´en. På denne side vil du kunne hente bestillingsarket og få en vejledning til hvordan arket skal udfyldes.
NSP services er organiseret i en række basispakker, som retter sig mod forskellige anvender organisationstyper. Der er lavet pakker til region/EPJ-leverandører, kommune/EOJ-leverandører, og lægepraksis/LPS-leverandører. Pakkerne kan ses her: Servicepakke beskrivelser
Aftaleskabelonen kan hentes her : Aftale om anvendelse.docx.
Arket underskrives og sendes til NSI gennem oprettelse af supportsag via Servicedesk for NSP.
1 Ikrafttræden
Aftalen træder i kraft med virkning fra NSIs skiftlige accept af bestillingen. Kunden meddelelse samtidig hermed, hvornår Kunden har adgang til de bestilte service(s) på NSP.
Det samlede aftalegrundlagt består af følgende dokumenter:
- Nærværende aftale
- NSP Serviceaftale
- NSP Serviceoverblik
Såfremt dette er den første bestilling du afgiver, vil du umiddelbart efter modtagelse i NSI, få tilsendt NSP Serviceaftale. NSP Serviceaftalen skal underskrives af begge parter inden denne bestilling kan effektueres.
2 Vejledning til bestillingsark
Felterne i bestillingstemplate forklares her:
Feltnr. |
Aspekt |
Vejledning |
1 |
Anfør navn på service |
Angiv det navn der ønskes anvendt til servicen. Services kan ses her: Overblik over NSP services. |
2 |
Kunden |
Angiv hvem er den juridiske ejer af aftalen og angiv om kunden er offentlig eller privat. |
3 |
Kontaktperson hos kunden |
Kunden skal angive en kontaktperson, som kan kontaktes i sager af forretningsmæssig karakter, herunder spørgsmål vedrørende aftaleforholdet. Kontaktpersonen skal have bemyndigelse til at underskrive og afgive bestilling af service på Kundens vegne. |
4 |
Teknisk kontaktperson |
Kunden skal derudover angive en teknisk kontaktperson, som kan kontaktes i forbindelse med den praktiske oprettelse af Kunden adgang til service på NSP samt i tilfælde af udeståender af teknisk karakter. |