Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Version 1.2 Juli 2014

Excerpt
hiddentrue

Version 1.1 Marts 2014

Bestillingsarket for tilgang til services på NSP platformen.

Introduktion

For at tilgå services på NSP platformen skal der laves en aftale mellem kunden og NSP´en. På denne side vil du kunne hente bestillingsarket og få en vejledning til hvordan arket skal udfyldes.

NSP services er organiseret i en række basispakker, som retter sig mod forskellige anvender organisationstyper. Der er lavet pakker til region/EPJ-leverandører, kommune/EOJ-leverandører, og lægepraksis/LPS-leverandører. Pakkerne kan ses her: Basispakker for Services

Info
Få forklaringer på begreber og forkortelser i ordlisten.

Table of Contents
maxLevel2


Aftaleskabelonen kan hentes her : Aftale om anvendelse.

Arket underskrives og sendes til SDS gennem oprettelse af supportsag via SDS´s Nationale Servicedesk

1 Ikrafttræden

Aftalen træder i kraft med virkning fra SDSs skiftlige accept af bestillingen. Kunden meddelelse samtidig hermed, hvornår Kunden har adgang til de bestilte service(s) på NSP.


Det samlede aftalegrundlagt består af følgende dokumenter:

-          Nærværende aftale

-          NSP Serviceaftale

-          NSP Serviceoverblik


Såfremt dette er den første bestilling du afgiver, vil du umiddelbart efter modtagelse i SDS, få tilsendt NSP Serviceaftale. NSP Serviceaftalen skal underskrives af begge parter inden denne bestilling kan effektueres.

2 Vejledning til bestillingsark

Felterne i bestillingstemplate forklares her:

Feltnr.

Aspekt

Vejledning

1

Anfør navn på service

Angiv det navn der ønskes anvendt til servicen. Services kan ses her: Overblik over NSP services.

2

Kunden

Angiv hvem er den juridiske ejer af aftalen og angiv om kunden er offentlig eller privat.

3

Kontaktperson hos kunden

Kunden skal angive en kontaktperson, som kan kontaktes i sager af forretningsmæssig karakter, herunder spørgsmål vedrørende aftaleforholdet. Kontaktpersonen skal have bemyndigelse til at underskrive og afgive bestilling af service på Kundens vegne.

4

Teknisk kontaktperson

Kunden skal derudover angive en teknisk kontaktperson, som kan kontaktes i forbindelse med den praktiske oprettelse af Kunden adgang til service på NSP samt i tilfælde af udeståender af teknisk karakter.