Page History
...
Sundhedsprofessionelle som møder en fejl i deres fagsystem, skal henvende sig til supportfunktionen for det lokale fagsystem.
- Slutbruger identificerer en fejl i fagsystem
- Slutbruger
...
- melder fejlen til det lokale fagsystems supportfunktion.
- Den lokale fagsystems supportfunktion kan finde relevante oplysninger om evt. fejl på den nationale løsning her:
- https://www.sundhed.dk/borger/min-side/mine-registreringer/stamkort/
- https://www.sundhed.dk/borger/min-side/min-sundhedsjournal/aftaler/
- Tidsplan for ibrugtagning af Fælles Stamkort og Aftaleoversigt
...
- Det lokale fagsystems supportfunktion kan enten:
- håndterer fejlen lokalt
...
- melder fejl til NSP support https://www.nspop.dk/category/sup
- melder fejl til NSP support https://www.nspop.dk/category/sup
UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com) (KFR: Denne figur viser ikke hvem der har ansvaret for at melde fejlen videre, det bør tilrettes)
...
Tekst der kan bruges af lokale organisationer til information af borgere og brugere.
Borgere
Aftaler:
Borgere skal enten som hovedregel henvende sig til
- Den afdeling eller enhed, som aftalen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen
Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler, aftaler som borgeren ikke mener tilhører dem eller forekomster af for mange/lidt aftaler
Borgeren skal oplyse hvilke aftaler, herunder hvilke datoer og tidspunkter som de forkerte aftaler står beskrevet med. Oplysninger om dato og tid skal inkluderes i fejlmeddelelsen.
- Ved tekniske fejl af visning af aftaleoversigten på sundhed.dk, skal sundhed.dk's support - se kontaktoplysninger kontaktes.
- Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses her
Supporten kan kontaktes over 1) mail, 2) telefon eller 3) chatbot
Fejlmeddelelsen skal indeholde: Beskrivelse og gerne et skærmbillede der viser fejlen.
- Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses her
- Ved tekniske fejl af visning af aftaleoversigten på Min Læge App, skal sundhed.dk's support også kontaktes.
- Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses her
Supporten kan kontaktes over 1) mail, 2) telefon eller 3) chatbot
Fejlmeddelelsen skal indeholde: Beskrivelse og gerne et skærmbillede der viser fejlen.
Den afdeling eller enhed, som henvendelsen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen (KFR: Dette skal nok beskrives yderligere, f.eks. skal borgeren tage fat i lægen først, eller sundhed.dk først?) - Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses her
Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler.
Tjekliste til supportfunktioner ved henvendelser fra slutbruger
...
