Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Sundhedsprofessionelle som møder en fejl i deres fagsystem, skal henvende sig til supportfunktionen for det lokale fagsystem.

  • Slutbruger identificerer en fejl i fagsystem
  • Slutbruger

...

...

  • Det lokale fagsystems supportfunktion kan enten:
        • håndterer fejlen lokalt

      ...

      UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
      Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com)  (KFR: Denne figur viser ikke hvem der har ansvaret for at melde fejlen videre, det bør tilrettes)

      ...

      Tekst der kan bruges af lokale organisationer til information af borgere og brugere. 

      Borgere

      Aftaler:

      Borgere skal enten som hovedregel henvende sig til

      • Den afdeling eller enhed, som aftalen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen 
        Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler, aftaler som borgeren ikke mener tilhører dem eller forekomster af for mange/lidt aftaler
        Borgeren skal oplyse hvilke aftaler, herunder hvilke datoer og tidspunkter som de forkerte aftaler står beskrevet med. Oplysninger om dato og tid skal inkluderes i fejlmeddelelsen. 
      • Ved tekniske fejl af visning af aftaleoversigten på sundhed.dk, skal sundhed.dk's support - se kontaktoplysninger kontaktes.
        • Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses her
          Supporten kan kontaktes over 1) mail, 2) telefon eller 3) chatbot

        • Fejlmeddelelsen skal indeholde: Beskrivelse og gerne et skærmbillede der viser fejlen. 
      • Ved tekniske fejl af visning af aftaleoversigten på Min Læge App, skal sundhed.dk's support også kontaktes.
        • Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses her
          Supporten kan kontaktes over 1) mail, 2) telefon eller 3) chatbot
          Fejlmeddelelsen skal indeholde: Beskrivelse og gerne et skærmbillede der viser fejlen. 
      • Den afdeling eller enhed, som henvendelsen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen (KFR: Dette skal nok beskrives yderligere, f.eks. skal borgeren tage fat i lægen først, eller sundhed.dk først?)
        Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler.

      Tjekliste til supportfunktioner ved henvendelser fra slutbruger

      ...