Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Slutbrugerne identificerer en fejl eller sikkerhedshændelse, og kontakter 1. level support, hvilket er den lokale servicedesk
  2. Lokal servicedesk visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen, og håndterer den enten lokalt, eller tager fat i 2. level support, som er den nationale servicedesk
  3. National servicedesk visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen, og sender den videre til de relevante IT- eller driftsteknikere, eller til en problemmanager
    1. IT- eller driftsteknikere løser fejlen, og rapporterer tilbage til den nationale servicedesk, der igen rapporterer tilbage til den lokale servicedesk
    2. IT- eller driftsteknikere har behov for yderligere bistand for at kunne afhjælpe fejlen, og tager kontakt til 3. level support

UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com)

Image Added

Sådan indmelder slutbrugere fejl til lokal servicedesk (1. level support)

...