Page History
...
Servicedesken tager imod henvendelser fra leverandører og it-supportfunktioner i regionerne.
Disse organisationer kan gratis henvende sig til servicedesken, såfremt følgende problemer er afklaret inden henvendelser og følgende oplysninger er til gængelige for servicedesken:
Inden man henvender sig til servicedesken, skal følgende være afklaret:
...
For at sikre hurtigst mulig afhjælpning af problemer er nedenfor angivet de afklaringer leverandører og it-supportfunktioner skal have afklaret inden henvendelse til Service Desk.
Ved incidents skal du afklare nedenstående før du henvender dig til Service Desk
- Har egen supportfunktion visiteret sagen?
- Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.?
...
- Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal) eller LPS (Lægepraksis) system
...
- , har EPJ/LPS leverandøren
...
- været inddraget og har visiteret fejlen?
Hvis der
...
fortsat er behov for support
...
, skal følgende oplyses til Service Desk
- Uddybende beskrivelse af fejlsituation
...
- Kontaktperson, tlf.,
...
- Hvem der i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
- Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, LAN,
...
- etc.
- Teknisk kontaktperson (navn,
...
- e-mail, telefon, træffetider)
- Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
...
...
- Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør, hvis denne har været involveret
- Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette
...
- oplyses
...
Kontakt
NSI Service Desk på +45 72228601
...