Page History
...
Vi opfordre alle supportfunktioner til at abonnere på NSP-driftsstatus: https://status.nspop.dk/
Indhold
| Table of Contents |
|---|
TO DO:
- Begreber tilrettes
- Bruger i stedet for slutbruger
- Lokal fagsystem supportfunktion → lokal support
- Sundhedsprofessionel → sundhedsperson
- Fjern baggrund fra figur
Supportflow ved fejl
Brødtekst:
- supportflowet inddeles i tekniske fejl og indholdsmæssige fejl → kom med eksempler
Når sundhedsprofessionelle opdager fejl
...
- Borger identificerer indholdsmæssig fejl i aftaler på sundhed.dk eller i Min Læge app
- Hvis der opdages fejl i stamkortet, skal borgeren så vidt muligt selv gå ind og rette oplysningerne eller få hjælp af en sundhedsfaglig sundhedsprofessionel til at rette det. Hvis der er fejl i stamkortet, som borgeren ikke selv kan rette, så skal det meldes ind på samme måde som en teknisk fejl (se ovenstående afsnit).
- Borger kontakter den afdeling eller enhed, som aftalen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen
- Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler, aftaler som borgeren ikke mener tilhører dem eller forekomster af for mange/lidt få aftaler
Borgeren skal oplyse hvilke aftaler, herunder hvilke datoer og tidspunkter som de forkerte aftaler står beskrevet med. Oplysninger om dato og tid skal inkluderes i fejlmeddelelsen.
- Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler, aftaler som borgeren ikke mener tilhører dem eller forekomster af for mange/lidt få aftaler
- Den lokale afdeling eller enhed kan enten
- Rette oplysningerne lokalt
- Melde fejlen til deres lokale support
...
