Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Vi opfordre alle supportfunktioner til at abonnere på NSP-driftsstatus:  https://status.nspop.dk/ 

Indhold


Table of Contents

TO DO: 

  • Begreber tilrettes
    • Bruger  i stedet for slutbruger
    • Lokal fagsystem supportfunktion → lokal support
    • Sundhedsprofessionel → sundhedsperson
  • Fjern baggrund fra figur

Supportflow ved fejl

Brødtekst:

  • supportflowet inddeles i tekniske fejl og indholdsmæssige fejl → kom med eksempler 


Image Modified

 Når sundhedsprofessionelle opdager fejl

...

  1. Borger identificerer indholdsmæssig fejl i aftaler på sundhed.dk eller i Min Læge app
    • Hvis der opdages fejl i stamkortet, skal borgeren så vidt muligt selv gå ind og rette oplysningerne eller få hjælp af en sundhedsfaglig sundhedsprofessionel til at rette det. Hvis der er fejl i stamkortet, som borgeren ikke selv kan rette, så skal det meldes ind på samme måde som en teknisk fejl (se ovenstående afsnit).
  2. Borger kontakter den afdeling eller enhed, som aftalen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen
    • Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler, aftaler som borgeren ikke mener tilhører dem eller forekomster af for mange/lidt aftaler
      Borgeren skal oplyse hvilke aftaler, herunder hvilke datoer og tidspunkter som de forkerte aftaler står beskrevet med. Oplysninger om dato og tid skal inkluderes i fejlmeddelelsen. 
  3. Den lokale afdeling eller enhed kan enten
    • Rette oplysningerne lokalt
    • Melde fejlen til deres lokale support

...