Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Slutbruger identificerer en fejl i fagsystem
  2. Slutbruger undersøger selv om sagen via sundhed.dk FAQ og Tidsplan for ibrugtagning ibrugtagning (KFR: Hvad betyder dette? Skal hjemmehjælperen selv undersøge om det er en fejl, eller er det hos den lokale supportorganisation dette ligger?)
    1. https://www.sundhed.dk/borger/min-side/mine-registreringer/stamkort/
    2. https://www.sundhed.dk/borger/min-side/min-sundhedsjournal/aftaler/
    3. Tidsplan for ibrugtagning af Fælles Stamkort og Aftaleoversigt
  3. Kan løsning ikke findes via ovenstående indmeldes fejlen til den lokale fagsystem supportfunktion (KFR: jeg tror ikke det er sådan det vil anvendes)
  4. Den lokale fagsystem supportfunktion visiterer fejlen (1. level support).
    1. Den lokale fagsystem supportfunktion håndterer fejlen lokalt
    2. Den lokale fagsystem supportfunktion melder fejl til NSP support https://www.nspop.dk/category/sup
       

...

UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com)  (KFR: Denne figur viser ikke hvem der har ansvaret for at melde fejlen videre, det bør tilrettes)


Sikkerhedshændelser

En sikkerhedshændelse er et brud på sikkerheden, der bringer data eller systemer i fare. En sikkerhedshændelse kan være et angreb udefra, en fejl begået af en medarbejder, læk af personoplysninger eller en teknisk fejl.

...

  • Den afdeling eller enhed, som henvendelsen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen (KFR: Dette skal nok beskrives yderligere, f.eks. skal borgeren tage fat i lægen først, eller sundhed.dk først?)
    Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler.

...