Page History
...
- Slutbruger identificerer en fejl i fagsystem
- Slutbruger undersøger selv om sagen via sundhed.dk FAQ og Tidsplan for ibrugtagning ibrugtagning (KFR: Hvad betyder dette? Skal hjemmehjælperen selv undersøge om det er en fejl, eller er det hos den lokale supportorganisation dette ligger?)
- Kan løsning ikke findes via ovenstående indmeldes fejlen til den lokale fagsystem supportfunktion (KFR: jeg tror ikke det er sådan det vil anvendes)
- Den lokale fagsystem supportfunktion visiterer fejlen (1. level support).
- Den lokale fagsystem supportfunktion håndterer fejlen lokalt
- Den lokale fagsystem supportfunktion melder fejl til NSP support https://www.nspop.dk/category/sup
...
UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com) (KFR: Denne figur viser ikke hvem der har ansvaret for at melde fejlen videre, det bør tilrettes)
Sikkerhedshændelser
En sikkerhedshændelse er et brud på sikkerheden, der bringer data eller systemer i fare. En sikkerhedshændelse kan være et angreb udefra, en fejl begået af en medarbejder, læk af personoplysninger eller en teknisk fejl.
...
- Den afdeling eller enhed, som henvendelsen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen (KFR: Dette skal nok beskrives yderligere, f.eks. skal borgeren tage fat i lægen først, eller sundhed.dk først?)
Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler.
...
