Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Rapporter på denne oversigt gengiver status for sagshåndtering . Oversigten bliver fra juli 2016 opdateret månedsvis og kvartalssvis.

 

NSP Hændelser incidents samt supportsager, Marts – Periode 1.3-31.3.2017 og 1. kvartal 2017

...

Neden for ses en oversigt over antal NSP incidents og supportsager i ovenstående periode samt sagsbehandlingstiden for disse.

Der er indgået SLA for håndtering af incidents, men der ikke er SLA for supportsager.

 

Oversigt over antal hændelser incidents og supportsager

Der har samlet set været 46 incidents og supportsager, fordelt på 35 supportsager og 11 incidents, heraf 3 P3 og 8 P4 sager i perioden.

...

NSP Januar - Marts

Incidents

Support

Dage

Antal visiteret (fra modtaget til videresendt)

Antal lukket (fra modtaget til løst)

Antal visiteret (fra modtaget til videresendt)

Antal lukket (fra modtaget til løst)

0-1

11

3

35

13

1-2

0

1

0

7

2-3

0

1

0

2

3-4

0

0

0

2

4-5

0

1

0

0

5-6

0

0

0

2

6-7

0

0

0

1

7-8

0

1

0

1

8-9

0

0

0

1

9-10

0

0

0

0

> 10

0

4

0

6

Antal behandlet i alt

11

11

35

35

 

P1 og P2 hændelserincidents

Der har været ikke været hændelse incidents med prioritet P1 og P2.

P3 og P4 hændelserincidents

Der har været 2 3 P3 og 8 P4 incidents i perioden. Behandlingstiden er oversteget 2 dage for 2 færdigbehandlede P3 sager og 10 dage for 3 færdigbehandlede P4 sager.

...