Page History
...
Excerpt | ||
---|---|---|
| ||
Version 1.0 September 2012 Beskrivelse af NSI SDS support flow |
Introduktion
NSP support flow indeholder to overordnet tilgange, nemlig den information der bliver sendt ud fra NSP og de henvendelser der kommer til NSP. Begge tilgange er beskrevet i de følgende afsnit. Derudover leverer NSP en driftrapportering, hvor den aktuelle driftstatus kan ses.
...
Table of Contents | ||
---|---|---|
|
1 Information fra
...
SDS
Generel information fra NSI som SDS som ikke karaktiesret som support anvender som hovedregel den oplyste hovedpostkasse. Herefter er det den interne governance som er ansvarlig for at distribuere informationen til den rette person. Den interne governance er også ansvarlig for at der bliver fulgt op på sagen. Hvis NSI har SDS har brug for en status på en given sag, så er det også hovedpostkassen der benyttes. Det samme gør sig gældende for eventuelle rykkere.
Det er den enkelte driftvagtfunktion, der bliver benyttet i tilfælde af fejlfinding m.v. uden for normal arbejdstid.
2 Henvendelser til
...
SDS
Den regionale it-supportfunktion og 1. line support hos Lægepraksissystemleverandør kan kontakte den Nationale Servicedesk telefonisk eller skriftligt via en webformular:
...