Page History
Den månedlige driftsrapport indeholder oversigt over tilgængelighed og udvikling i kald til NSP.
Afrapportering af drift for NSP, januar 2017
Dette notat beskriver afrapportering af drift fra NSP området.
...
Grafik 5: Diagram over månedsvis udvikling i samlet antal kald til NSP instanser, målt siden marts 2013
Oppetid - tilgængelighed
Afrapportering viser tilgængelighed for NSP installationer centralt (1 instans) samt regionalt (decentralt, 1 instans i hver region), samt Sundhedsplatformen.
...
Tabel 2: Oversigt over tilgængelighed for NSP instanser, månedsvis opdeling
Svartid
Der opdateres månedligt oversigter over Servicemål overholdelse på STS Signering af ID-kort og Omveksling. Svartid for ID-kort signeringer og Omvekslinger er opgjort for de seneste 30 dage hhv. som gennemsnit, 95% og 99% percentil:
...
Grafik 6: Oversigt over Servicemål overholdelse på STS Signering af ID-kort og Omveksling
Forklaring til tal
Trafiktal - Antal kald på NSP
...
Produktionsdelen af NSP har en SLA i forhold til aftale med leverandør på Guld+, hvilket svarer til at systemet minimum skal have en tilgængelighed på 99,8%. Dette niveau betyder, at ingen dele af NSP må være utilgængelig i mere en 1 time og 26 minutter på en måned (i gennemsnit).
Rapporter
Der er rapporter fra Juli 2014 og frem, tidligere er disse tal afrapporteret kvartalsvist samt via de tekniske leverancerapporter, se under den detaljerede afrapportering
...