Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Den øjeblikkelige status finder du på Driftsstaus siden, som giver løbende meldinger om tilgængelighed for NSP, services og bagvedliggende infrastruktur. På Driftsstatus siden finder du også info om kommende servicevinduer på NSP miljøer og du har desuden mulighed for at indrapportere fejl eller oprette support sager ved NSI National Servicedesk.

 

SLA-rapportering

SLA-rapportering Rapportering er opdelt i 1) :

...

  • (rapporter) primært rettet mod de service anvendere, som har indgået service aftale med NSI i forhold til brug af (services på) NSP

...

og

  • detaljeret form, publiceret til orientering for de, som har teknisk interesse i detaljerede oplysninger om den tekniske leverance fra driftsleverandører

...

Overvågning giver info om de erfaringer der er gjort med måling af kapacitet for services på platformen.Servicedesk og support giver info om NSI National Servicedesk, herunder leverancen med løbende opdatering af sagsstatus og i forhold til aftalt niveau, SLA.

 

Children Display
alltrue
sorttitle