NSI er ansvarlig for NSP drift. Driften bliver afrapporteret på denne side, hvor du finder driftsrapporter, performance målinger og oversigter over kald til services på NSP.
Den øjeblikkelige status finder du på Driftsstaus siden, som giver løbende meldinger om tilgængelighed for NSP, services og bagvedliggende infrastruktur. På Driftsstatus siden finder du også info om kommende servicevinduer på NSP miljøer og du har desuden mulighed for at indrapportere fejl eller oprette support sager ved NSI National Servicedesk.
SLA-rapportering
SLA-rapportering er opdelt i:
- bearbejdet form (rapporter) primært rettet mod de service anvendere, som har indgået service aftale med NSI i forhold til brug af (services på) NSP
og
- detaljeret form, publiceret til orientering for de, som har teknisk interesse i detaljerede oplysninger om den tekniske leverance fra driftsleverandører, underopdelt i:
- FMK - antal kald/svartider senest 24 timer (grafer)
- Seneste kaldshistorik NSP forretningsservices
- Performance grafer (svartider/CPU forbrug) for:
Overvågning giver info om de erfaringer der er gjort med måling af kapacitet for services på platformen.