Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Egen supportfunktion har visiteret sagen
  • Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, lan etc
  • Uddybende beskrivelse af fejlsituation
  • Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal) eller LPS (Lægepraksis) system - inddrag EPJ/LPS leverandøren
  • Logfiler fra EPJ/LPS system der viser fejlen

Hvis der stadig er behov for support er det afgørende for kvaliteten af support og den videre afklaring at følgende oplysninger stilles til rådighed for servicedesken:

  • Hvilken fejl eller situation der opleves
  • Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  • Kontaktperson, tlf., email
  • Hvem i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
  • Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, lan etc
  • Teknisk kontaktperson (navn, email, telefon, træffetider)
  • Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  • Uddybende beskrivelse af fejlsituation
  • Hvis der kaldes via et EPJ system (Elektronisk Patientjournal) eller LPS (Lægepraksis) system - har leverandøren af denne været involveret? 
    o Logfiler fra EPJ/LPS system der viser fejlen 
    o Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør
  • Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses
  • Hvis der ønskes afmelding til andre end kontaktpersonen, oplyses dette

...