changes.mady.by.user Henrik Danielsen
Saved on 02-07-2014
...
NSP - uddannelsestest
Servicetidsrum
Oppetid (angivet i pct.)
Mandag - fredag
8-17
99,0%
Kategori
Beskrivelse
Reaktionstid
Reparationstid
P1
Hele systemet er nede.
Reaktionstiden er 15 min. Fejlrettelse påbegyndes snarest.
Der eskaleres, hvis problemet ikke er løst inden 2 timer.
P2
Systemet har begrænset funktionalitet med betydelig konsekvens for kunde.
Reaktionstiden er 1 time. Fejlrettelse påbegyndes snarest.
Der eskaleres, hvis problemet ikke er løst inden 4 timer.
P3
Begrænset funktionalitet i systemet og ikke væsentlig konsekvens for kunden.
Fejlrettelse påbegyndes senest næste hverdag og senest 8 arbejdstimer.
Der eskaleres, hvis problemet ikke er løst inden 10 arbejdsdage og der ikke er indgået anden aftale med Kunden.
P4