Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Der udstilles med fast ugentlig kadence opdaterede lister med enkeltsager. Indenfor dén kadence kan man tilgå en række oplysninger om servicedesk-sager samt sortere på en række parametre

Vedhæftet tre oversigter, som respektivt viser

  1. Åbne sager se her
  2. Sager, som afventer release se her
  3. Månedlig status for sagshåndtering - se afrapportering i forhold til SLA

Åbne sager og sager, som afventer release leveres med ugentlig frekvens med udtræk fredag, således at det er muligt at få et indblik i verserende og ventende sager i NSI National Servicedesk.

 

1. Åbne sager

Office Excel
col8
nameNationalServicedesk_åbnesager_20140620.xlsx
row30

 

2. Sager, som afventer release

Office Excel
col8
nameNationalServicedesk_afventersager_20140620.xls
row321

 

3. Månedlig status for sagshåndtering

Office Word
nameuge18-21_Indikatorrapport_v2.docx

Kommentarer eller spørgsmål kan rettes til NSI, Troels Asger Hansen, trah@ssi.dk

SDS National Servicedesk.

Kommentarer eller spørgsmål?
Disse kan rettes til operator@nspop.dkFor et overordnet indblik i sagsbehandlingen i NSI National Servicedesk, se også siden ” Afrapportering af NSP overholdelse af SLA”, https://www.nspop.dk/display/web/Afrapportering+af+NSP+overholdelse+af+SLA