Page History
Der udstilles med fast ugentlig kadence opdaterede lister med enkeltsager. Indenfor dén kadence kan man tilgå en række oplysninger om servicedesk-sager samt sortere på en række parametre
Vedhæftet tre oversigter, som respektivt viser
- Åbne sager se her
- Sager, som afventer release se her
- Månedlig status for sagshåndtering - se afrapportering i forhold til SLA
Åbne sager og sager, som afventer release leveres med ugentlig frekvens med udtræk fredag, således at det er muligt at få et indblik i verserende og ventende sager i NSI National Servicedesk.
1. Åbne sager
Office Excel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
2. Sager, som afventer release
Office Excel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
3. Månedlig status for sagshåndtering
Office Word | ||
---|---|---|
|
Kommentarer eller spørgsmål kan rettes til NSI, Troels Asger Hansen, trah@ssi.dk
SDS National Servicedesk.
Kommentarer eller spørgsmål?
Disse kan rettes til operator@nspop.dkFor et overordnet indblik i sagsbehandlingen i NSI National Servicedesk, se også siden ” Afrapportering af NSP overholdelse af SLA”, https://www.nspop.dk/display/web/Afrapportering+af+NSP+overholdelse+af+SLA