Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Der udstilles med fast ugentlig kadence opdaterede lister med enkeltsager. Indenfor dén kadence kan man tilgå en række oplysninger om servicedesk-sager samt sortere på en række parametre

Vedhæftet tre Vedhæftet to oversigter, som respektivt viser

  1. Åbne sager se her
  2. Sager, som afventer release se her
  3. Månedlig status for sagshåndtering - se afrapportering i forhold til SLA

Åbne sager og sager, som afventer release Disse oversigter leveres med ugentlig frekvens med udtræk fredag, således at det er muligt at få et indblik i verserende og ventende sager i NSI National Servicedesk.

 

1. Åbne sager

Office Excel
col8
nameNationalServicedesk_åbnesager_20140620.xlsx
row30

 

2. Sager, som afventer release

Office Excel
col8
nameNationalServicedesk_afventersager_20140620.xls
row321

 

Månedlig status for sagshåndtering

Office Wordnameuge18-21_Indikatorrapport_v2.docxSDS National Servicedesk.

Kommentarer eller spørgsmål?
Disse kan rettes til NSI, Troels Asger Hansen, trah@ssi.dkFor et overordnet indblik i sagsbehandlingen i NSI National Servicedesk, se også siden ” Afrapportering af NSP overholdelse af SLA”, https://www.nspop.dk/display/web/Afrapportering+af+NSP+overholdelse+af+SLA operator@nspop.dk