Page History
Der udstilles med fast ugentlig kadence opdaterede lister med enkeltsager. Indenfor dén kadence kan man tilgå en række oplysninger om servicedesk-sager samt sortere på en række parametre
Vedhæftet tre oversigter, som respektivt viser
- Åbne sager se her
- Sager, som afventer release se her
- Månedlig status for sagshåndtering - se afrapportering i forhold til SLA
Åbne sager og sager, som afventer release leveres med ugentlig frekvens med udtræk fredag, således at det er muligt at få et indblik i verserende og ventende sager i NSI SDS National Servicedesk.
1. Åbne sager
Office Excel
2. Sager, som afventer release
Office Excel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
3. Månedlig status for sagshåndtering
Kan downloades her: Månedlig status for sagshåndtering
Kommentarer eller spørgsmål?
Disse kan rettes til NSI, Troels Asger Hansen, trah@ssi.dkFor et overordnet indblik i sagsbehandlingen i NSI National Servicedesk, se også siden ”Afrapportering af NSP overholdelse af SLA”. operator@nspop.dk