Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Det er den enkelte driftvagtfunktion, der bliver benyttet i tilfælde af fejlfinding m.v. uden for normal arbejdstid. 

2 Henvendelser til NSI

Henvendelser til NSI vedr. fejl, support, ændringsønsker, forespørgsler m.m. i forhold til NSP og øvrige services rettes til:

...

Den regionale it-supportfunktion og 1. line support hos Lægepraksissystemleverandør kan kontakte den Nationale Servicedesk telefonisk eller skriftligt via en webformular: 

Hastehenvendelser skal ske via telefon. Opfølgning på supporthenvendelser kan ske telefonisk til supporten på 72 22 86 01

...

Regionernes egen supportfunktion er 1st line support. Når den lokale supportfunktion har visiteret sagen, og udelukket at fejlen er forårsaget af lokale forhold, kan denne eller EPJ leverandører kontakte Service Desk, såfremt følgende problemer er afklaret inden henvendelser og følgende oplysninger er tilgængelige for Service Desk:

...