Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Version 0.2 Jan 2018

Udmeldinger på NSPOP

Hvem har ansvaret for udmeldinger på NSPOP? (Ny)

Driftleverandør har ansvaret for udmeldinger på NSPOP hvis løsningen af incidentet er assignet til Driftlevererandør eller en af de øvrige leverandører (foruden FMK leverandør).

Applikation leverandør har ansvaret for udmelding på NSPOP hvis løsningen af incident er assigent til Applikation leverandør.

FMK leverandør har ansvaret for udmeldinger på NSPOP hvis løsningen af incidentet er assignet til FMK leverandør.

National Service Desk bør kun lægge standard udmelding på nspop.dk på egen hånd, hvis leverandøren ikke gør det. Før udmelding kontakter vi FMK/NSP Incident manager for at orientere om udmelding - hvis SDS ikke svarer tilbage indenfor 15 min, har supporten mandat til på egen hånd at lægge en udmelding op på nspop.dk. Dette er dog undtagelsen og ikke hovedreglen.

Komponentleverandør kan assistere ved formuleringen af udmeldingen.
Hvis den ansvarlige part er i tvivl om

  • hvorvidt der skal udmeldes på NSPOP for den givne incident
  • hvad indholdet af udmeldingen bør være

så skal man rådføre sig med FMK/NSP Incident Manager eller de øvrige leverandører.

Standardudmeldinger ligger her: https://www.nspop.dk/display/support/Standard+udmeldinger

Hvem har ansvaret for udmeldinger på NSPOP? (gl)

National Service Desk har ansvaret for udmeldinger på NSPOP hvis National Service Desk er i stand til at løse incidentet med en kendt løsning uden at skulle assigne incidentet til en af de øvrige leverandører.

...