Page History
...
Herunder kan ses et eksempel på en given landingpage.
De givne landingpages er designet til at imødekomme en given brugergruppes behov. landingpagen indeholder derfor en række links til relevant info på sitet, inkl. en menu i højre side for en hurtig oversigt over servies på NSP og deres respektive information.
Underliggende menustruktur
Alt information på sitet er strukturet i 10 overliggende grupper, som indeholder information som indenfor det givne emne.
NSP services
Har en samlet oversigt over services og datasamlinger som kan tilgås via NSP. Inkl. information og dokumentation om samtlige services.
Aftaler
Indeholder information omkring de aftaler som en given organisation har indgået med SDS, inkl. hvilke aftaletyper som er tilgængelig og som er muligt at oprette. Hvilke typer som er bedst i en given situation afhænger af behov og formål.
Drift
Er specifikt tiltænkt behov af mere driftmæssig karakter, så her er fokus på aktuel status, rapportering og andre løbende evalueringer af NSP.
Leverancer til Platformen
Er tiltænkt serviceleverandører og beskriver hvad en leverandør skal foretage og være opmærksom på når en given service udvikles. indeholder information omkring selve processen at få en services i drift.
Miljø-, komponent- og release information
Indeholder en lang række af information og dokumentation af de respektive iterationer en NSP har været igennem.
Det er også her det er muligt at finde information omkring de respektive miljøer som er tilgængelig via NSP.
Hele emnet er af mere historisk karakter og indeholder derfor beskrivelser af de iterationer en services har gennemgået siden idriftsættelse.
NSP arkitektur
Indeholder information som nærmere beskriver den overordnet arkitektur og nogle af de designvalg som er taget.
Herunder ligger også information omkring hvordan en leverandør kan opnå adgang til en lokal udgave af NSP til testformål.
Release og roadmap
Her er beskrevet de løbende ændringer som foretages på NSP og hvornår de træder i kraft. Her er også information omkring det kommende roadmap og hvilke planer styregruppen bag NSP har med platformen.
Servicedesk og support
Har en given bruger brug for bistand fra teamet bag NSP, har de her mulighed for at opstarte en dialog med NSP support og evt. se nuværende igangværende sager eller gøre brug af FAQ for at løse mere forståelsesmæssige udfordringer.
Test
Test af funktionalitet er en stor del af arbejdet omhandlende opgaverne rundt om NSP. Informationen er derfor trukket op på niveau 1 for at synliggøre emnet og bistå brugerne med hurtigere adgang til relevant info. Her er beskrivelse af testmiljøer og adgange, inkl. endpoints.
Tilslutning
Hvordan en given leverandør får adgang til NSP er af stor vigtighed og hvis det gøres rigtigt kan spare interessenterne for mange ressourcer. Her er for hver af leverandørtyperne beskrevet processen og hvordan de kommer på platformen inkl. hvilke godkendelser som skal foreligge før end adgang kan opnås.