Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Rapporter på denne oversigt gengiver status for sagshåndtering . Oversigten bliver fra juli 2016 opdateret månedsvis og kvartalssvis.

 


NSP incidents samt supportsager, Marts August – Periode 1.38-31.3.2017 og 18. kvartal 2017

 

Neden for ses en oversigt over antal NSP incidents og supportsager i ovenstående periode samt sagsbehandlingstiden for disse.

Der er indgået SLA for håndtering af incidents, men der ikke er SLA for supportsager.

...

Oversigt over antal incidents og supportsager

Der har samlet set været 46 11 incidents og supportsager, fordelt på 35 supportsager og 11 incidents, heraf 3 P3 og 8 P4 sager i perioden10 supportsager og 1 incident.
Der er ikke registret P1 og P2 incidents.

 

Tabeloversigt over sagsfordeling er som gengivet herunder, tabelform

NSP Måned

P1

P2

P3

P4

Support

Hovedtotal

JanuarJuni

01

0

0

3

1719

2023

FebruarJuli

0

0

2

1

35

812

AugustMarts

0

0

0

2

21

10

1411

Antal behandlet i alt

01

0

32

85

3534

4642

 

Oversigt over behandlingstid for incidents og supportsager

Neden for ses behandlingstiden for incidents og supportsager.

Januar - MartsIncidents35

NSP

August

Hændelser

Support

Dage

Antal visiteret (fra modtaget til videresendt)

Antal lukket (fra modtaget til løst)

Antal visiteret (fra modtaget til videresendt)

Antal lukket (fra modtaget til løst)

0-1

111

31

3510

135

1-2

0

10

0

72

2-3

0

10

0

21

3-4

0

0

0

21

4-5

0

10

0

0

5-6

0

0

0

21

6-7

0

0

0

10

7-8

0

10

0

10

8-9

0

0

0

10

9-10

0

0

0

0

> 10

0

40

0

60

Antal behandlet i alt

11

11

35

1

1

10

10


 

 

 

 

P1 og P2 incidents

Der har været ikke været incidents med prioritet være P1 og P2 incidents.

P3 og P4 incidents

Der har været 3 P3 og 8 P4 incidents 1 P4 incident i perioden. Behandlingstiden er oversteget 2 dage for 2 færdigbehandlede P3 sager og 10 dage for 3 færdigbehandlede P4 sagerSLA for behandlingstid er overholdt.

Supportsager

Der har været 35 10 supportsager i perioden. Behandlingstiden på under 10 dage er oversteget i 6 tilfælde.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

overholdt.












Oversigten afrapporterer således sagshåndtering på basis af tre tidsintervaller:

1) indtil oktober 2014, for en måned og 3-måneders periode
2) fra oktober 2014 til juni 2016 opgørelse pr. kvartal
3) fra juli 2016, for en måned og pr. kvartal 


Hent rapport i nedenstående oversigt 


Attachments
sortOrderdescending