Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Supportfunktioner der modtager henvendelser fra brugere (borgere eller sundhedsprofessionelle), rådes til at gennemgå nedenstående tjekliste, inden sagen sendes videre til NSP support. Tjeklisten skal bruges til at sikre, at sager afsluttes så hurtigt som muligt i de tilfælde, hvor der allerede findes svar på henvendelsen. 

Se Skab overblik over hvad der fremgår af borgerens oversigt på sundhed.dk og evt. andre oversigter (fx MinLæge)

Se hvem der anvender løsningerne på nuværende tidspunkt i ibrugtagningsoversigt her

Image Added Se hvilke aftaler, der ikke deles her

Læs i FAQ på sundhed.dk om der allerede findes svar på spørgsmålet - se FAQ for aftaler her og FAQ for stamkort her


Eksempel på brug af tjekliste: En borger skriver til supporten i sundhed.dk, at de ikke kan se deres aftaler med kommunen. Supporten tjekker ibrugtagningsoversigten, som viser, at den pågældende kommune endnu ikke har taget aftaleoversigten i brug. Supporten kan dermed give borgeren besked og lukke sagen. 

...