Page History
...
Vi opfordre alle supportfunktioner til at abonnere på NSP-driftsstatus: https://status.nspop.dk/
Indhold
| Table of Contents |
|---|
Supportflow ved fejl
Supportflowet er inddelt i to overordnede typer af fejl - tekniske fejl og indholdsmæssige fejl. En teknisk fejl er, når tekniske funktioner i en af løsningerne ikke virker, som det er hensigten - fx at en borger ikke kan opdatere sit telefonnummer i sit stamkort. En indholdsmæssig fejl er, når selve indholdet/data i en af løsningerne er forkerte - fx ved visning af forkert aftale i en borgers aftaleoversigt eller hvis oplysninger (fx adresse for mødested) i en aftale er forkerte.
...
Nedenstående figur viser et overblik over supportflowet. Under figuren er flowet beskrevet med supplerende oplysninger for flowet, 1) når en sundhedsprofessionel opdager fejlen, og 2) når en borger opdager fejlen.
*I hvilke tilfælde hhv. Borger-dk og CPR.dk skal kontaktes fremgår i afsnit '3.2. Når borgere opdager fejl.' Ved fejl i stamkort-oplysninger, som borgeren selv kan rette, skal borgeren så vidt muligt selv rette oplysningerne eller få hjælp til at rette det af en sundhedsprofessionel. Det sidstnævnte scenarie indgår derfor ikke som en del af supportflowet.
Når sundhedsprofessionelle opdager fejl
...

