Page History
...
- Forvirring mellem National servicedesk og NSP support? Er der forskel og hvad skal vi kalde det? (se det der er markeret med rød)
- I domænemodellen bruges "NSP support"
- Skal flowet den modsatte vej beskrives bedre? I så fald hvordan?
- Ikke for nu
UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com)
...
- Er det muligt at lave en liste over de relevante lokale supportfunktioner?
- Fx PLSP, Systematic, KMD, Regionerne?
- Vi skal ikke beskrive de lokale supportflow
Tjekliste til supportfunktioner ved henvendelser fra slutbruger
...
Den nationale servicedesk yder teknisk support til løsningerne under Program for Et Samlet Patientoverblik. Supporten er udelukkende for IT-leverandører og supportfunktioner hos parterne. Slutbrugere skal henvende sig direkte til supportfunktionen for det lokale fagsystem (som beskrevet i supportflowet).
Tjekliste til supportfunktioner før indmelding af fejl til den nationale servicedesk
...
- Inden der inmeldes fejl skal man følge vejledningen på siden for support.
Sådan indmeldes fejl til ekstern support eller leverandør (3. level support)
Hvis en sag er meldt ind til den nationale servicedesk og IT- eller driftsteknikere har behov for yderligere bistand for at kunne afhjælpe fejlen, kan de tage kontakt til eksterne supportfunktioner eller leverandører, som yder 3. level support.
PLSP-support
I sager, der vedrører PLSP eller PLO skal sagerne meldes ind via PLSP- support.
Spørgsmål:
- Er det nødvendigt at nævne PLSP-support specifikt - og hvor meget skal der i så fald stå om det?
- Vi skal ikke beskrive det
- Det skal stå på NSP servicedesk interne supportside
- I så fald er der så også andre eksterne supporter, som skal nævnes her?
- Overskrift skal nok laves om, da jeg ikke regner med, at det skal fremgå af denne side, hvordan NSP sender sager videre.
...
