Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Tjekliste til supportfunktioner ved henvendelser fra slutbruger

SupportorganisationerSupportfunktioner, der modtager henvendelser fra slutbrugere (borgere eller sundhedsprofessionelle), rådes til at gennemgå nedenstående tjekliste, inden sagen sendes videre. Tjeklisten skal bruges til at sikre, at sager afsluttes så hurtigt som muligt i de tilfælde, hvor der allerede findes svar på henvendelsen. 

...

  • Tjeklisterne fremgår mærkeligt, når jeg gemmer. De skal selvfølgelig ikke være dynamiske tjeklister, men jeg kunne godt lide visningen af flueben. Jeg skal lige have fundet en løsning på, hvordan det bliver vist bedst.

Indmelding af fejl til den nationale servicedesk (2. level support)

Hvis den lokale servicedesk supportfunktion vurderer, at fejlen er ekstern, skal det meldes ind til den nationale servicedesk her

...

Tjekliste til supportfunktioner før indmelding af fejl til den nationale servicedesk

Supportfunktioner, der vil indmelde fejl til den national servicedesk rådes til at gennemgå nedenstående tjekliste, inden at der oprettes en sag. Tjeklisten skal bruges til at sikre, at sager kun oprettes i de tilfælde, hvor det er aktuelt, samt for at sikre at relevante oplysninger fremgår af sagen fra starten.

...

Hvis en sag er meldt ind til den den nationale servicedesk og IT- eller driftsteknikere har behov for yderligere bistand for at kunne afhjælpe fejlen, kan de tage kontakt til eksterne supportfunktioner eller leverandører, som yder 3. level support.

...

  • Er det nødvendigt at nævne PLSP-support specifikt eller skal det fremgå på et mere overordnet niveau?
  • I så fald er der så også andre eksterne supporter, som skal nævnes her?
  • Overskrift skal nok laves om, da jeg ikke regner med, at det skal fremgå af denne side, hvordan NSP sender sager videre.

Sikkerhedshændelser

En sikkerhedshændelse er et brud på sikkerheden, der bringer data eller systemer i fare. En sikkerhedshændelse kan være et angreb udefra, en fejl begået af en medarbejder, læk af personoplysninger eller en teknisk fejl.

...

  • Skal teksten vedr. sikkerhedshændelser længere op eller er det ok, at det først kommer til sidst?
  • Er der brug for flere konkrete eksempler?

Servicemål

For servicemål på NSP og dennes services, se: Servicemål for NSP og services

...