Page History
...
- Slutbruger identificerer en fejl eller sikkerhedshændelse
- Fejl eller sikkerhedshændelse indmeldes til den lokale supportfunktion (sundhed.dk eller support for lokalt fagsystem)
- Den lokale supportfunktion visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen (1. level support).
- Den lokale supportfunktion håndterer fejlen lokalt
- Den lokale supportfunktion melder fejlen ind til NSP support
- National servicedesk visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen (2. level support)
- NSP løser fejlen, og rapporterer tilbage til den nationale servicedesk, der igen rapporterer tilbage til den lokale servicedesk
- NSP har behov for yderligere bistand for at kunne afhjælpe fejlen, og sender derfor fejlen videre til ekstern support
- Ekstern support visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen (3. level support)
...
Eksempel på brug af tjekliste: En borger skriver til supporten i sundhed.dk, at de ikke kan se deres aftaler med kommunen. Supporten tjekker ibrugtagningsoversigten, som viser, at den pågældende kommune endnu ikke har taget aftaleoversigten i brug. Supporten kan dermed give borgeren besked og lukke sagen.
Bemærkning:
- Tjeklisterne fremgår mærkeligt, når jeg gemmer. De skal selvfølgelig ikke være dynamiske tjeklister, men jeg kunne godt lide visningen af flueben. Jeg skal lige have fundet en løsning på, hvordan det bliver vist bedst.
Indmelding af fejl til den nationale servicedesk (2. level support)
...