Page History
...
UDKAST TIL NY FIGUR OVER SUPPORTFLOW:
Untitled, Online Whiteboard for Visual Collaboration (miro.com)
Slutbrugere indmelder fejl til lokal
...
supportfunktion (1. level support)
Borgere
Borgere skal enten henvende sig til
...
- Supportfunktionen for det lokale servicedesk
Det kunne fx være ??? Er det muligt at lave en liste?
Tjekliste til
...
supportfunktioner ved henvendelser fra slutbruger
Supportorganisationer, der modtager henvendelser fra slutbrugere (sundhedspersoner eller borgere), rådes til at gennemgå nedenstående tjekliste, inden sagen sendes videre. Tjeklisten skal bruges til at sikre, at sager afsluttes så hurtigt som muligt i de tilfælde, hvor der allerede findes svar på henvendelsen.
...
Den nationale servicedesk yder teknisk support til løsningerne under Program for Et Samlet Patientoverblik. Supporten er udelukkende for IT-leverandører og supportfunktioner hos parterne. Slutbrugere skal henvende sig direkte til supportfunktionen for det lokale fagsystem (som beskrevet i supportflowet).
Tjekliste
...
til supportfunktioner før indmelding af fejl til den nationale servicedesk
Supportorganisationer, der vil indmelde fejl til den national servicedesk rådes til at gennemgå nedenstående tjekliste, inden at der oprettes en sag. Tjeklisten skal bruges til at sikre, at sager kun oprettes i de tilfælde, hvor det er aktuelt, samt for at sikre at de relevante oplysninger fremgår fra starten.
...
