Page History
...
- Slutbrugerne identificerer en fejl eller sikkerhedshændelse, og kontakter 1. level support, hvilket er den lokale servicedesk
- Lokal servicedesk visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen, og håndterer den enten lokalt, eller tager fat i 2. level support, som er den nationale servicedesk
- National servicedesk visiterer fejlen eller sikkerhedshændelsen, og sender den videre til de relevante IT- eller driftsteknikere, eller til en problemmanager
- IT- eller driftsteknikere løser fejlen, og rapporterer tilbage til den nationale servicedesk, der igen rapporterer tilbage til den lokale servicedesk
- IT- eller driftsteknikere har behov for yderligere bistand for at kunne afhjælpe fejlen, og tager kontakt til 3. level support
Sådan indmelder slutbrugere fejl
Borgere
Borgere skal enten henvende sig til
- sundhed.dk's support - se kontaktoplysninger og åbningstider her
De kan kontaktes over 1) mail, 2) telefon eller 3) chatbot
- Den afdeling eller enhed, som henvendelsen vedrører - fx egen læge, hospitalsafdeling eller kommunen
Det er fx relevant i tilfælde, hvor henvendelsen drejer sig om forkert indhold i aftaler.
Sundhedsfaglige
Sundhedsfaglige brugere som møder en fejl i deres fagsystem skal henvende sig til
- Deres lokale servicedesk
Det kunne fx være en
2. level support
For teknisk support til løsningerne under Program for Et Samlet Patientoverblik, se følgende:
...
Som beskrevet er supporten udelukkende for IT-leverandører og supportfunktioner hos parterne. Borgere skal henvende sig direkte til parternes egne supportfunktioner.
Der er vigtigt at beskrivelsen af supportsagerne er præcise, som defineret via ovenstående link, derved kan der hurtigere følges op på sagerne.
Borgere
Borgere skal enten henvende sig til
- sundhed.dk's support :
Telefonen er åben: Mandag-søndag 08:00-16:00 på 44 22 20 80.
Mail til sundhed.dk's support på info@sundhed.dk
...
.
Tjekliste til supportorganisationer
...
