Supporthenvendelser til NSP og FMK - 2. line support
Slutbrugere, praktiserende læger m.v. tager kontakt til den 1. line it-supportfunktion der findes hos den enkelte region, kommune, Lægepraksissystemleverandør m.v.
It-supportfunktionen - dvs. 1. line Service Desk/supportfunktion i regioner, kommuner, systemleverandører m.v. - kan kontakte SDS´s nationale servicedesk for NSP og FMK 2. line support.
Kontakt til SDS's Nationale Servicedesk foretages via nedenstående webformular. Ved hastesager anvendes nedenstående telefonnummer.
- Find webformularen her (overvåges 8-16 på hverdage)
- Hastesager: ring på nummeret 72 22 86 01 (svarer 24/7)
Hastehenvendelser skal ske via telefon.
Man kan følge sin servicedesk-sag her: Åbne sager - status
Overblik over supportflow
Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.