You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 30 Next »

Servicemål

Her kan du se servicemål for de services, der kører på NSP’en (den Nationale Serviceplatform).  Ved incidents listes de forventede reaktionstider for hvor hurtigt fejlsøgning skal påbegyndes for de enkelte services. Servicemål tager udgangspunkt i det bagvedliggende system.

Servicemål for Incidents

Se servicemål for Incidents her:  Servicemål for Incidents

NSP

Den Nationale Serviceplatform er den nationale infrastruktur, der gør det muligt, at anvende nationale registre og services direkte i patientbehandlingen.

Oppetid/tilgængelighed er alene angivet for NSP'ens performance. Hvis der er problemer med DanID eller andre komponenter kan brugerne opleve manglende tilgængelighed uden at dette skyldes problemer på NSP'en. Anvendelse af den centrale STS'er en forudsætning.

NSP - Produktion

Tilgængelighed for service

Servicetidsrum

Oppetid (angivet i pct.)

24/7

99,8%

 

Incidenthåndtering - se Servicemål for Incidents

 

NSP - uddannelsestest

Tilgængelighed for service

Servicetidsrum

Oppetid (angivet i pct.)

Mandag - torsdag
8-16

Fredag 8-15.30 

99,0%

Incidenthåndtering.- se Servicemål for Incidents

 

 

 

Stamdata registerservices

Der udbydes og aftages i øjeblikket to registerservices på NSP: CPR og Autorisationsregistret.

CPR 

Der udstiller og giver mulighed for opslag i CPR data.

Autorisationsregistret

Registret indeholder oplysninger om alle, der har modtaget en sundhedsfaglig autorisation fra Sundhedsstyrelsen. I registeret er det muligt at se, om en given autorisation er gyldig, og om denne er underlagt særlige vilkår.

Registerservices på NSP er kopier af originalregistre og det beskrevne serviceniveau gælder for kopien. Såfremt der skal fejlrettes i originalregistret dækker serviceniveauet ikke.

Registrene der ligger på NSP er kopi registre, der opdateres løbende. Der er pt. intet servicemål for udbedringstiden af fejl i originalregistre.

Tilgængelighed for service

Servicetidsrum

Oppetid (angivet i pct.)

24/7

99,8%

 

Incidenthåndtering - se Servicemål for Incidents

FMK

Det Fælles Medicinkort indeholder oplysninger om alle danske borgeres medicinkøb gennem de sidste to år samt en opdateret liste over borgerens aktuelle lægemiddelordinationer.

Tilgængelighed for service

Servicetidsrum

Oppetid (angivet i pct.)

24/7

99,5%

 

Incidenthåndtering- se Servicemål for Incidents
  • No labels