You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Version 1.0 Oktober 2012

Introduktion

For at tilgå services på NSP platformen skal der laves en aftale mellem kunden og NSP´en. På denne side vil du kunne hente bestillingsarket og få en vejledning til hvordan arket skal udfyldes.

Få forklaringer på begreber og forkortelser i ordlisten.

 

Aftaleskabelonen kan hentes her : Aftale om anvendelse.docx.

Arket underskrives og sendes til nsi@ssi.dk.

 

1 Ikrafttræden

Aftalen træder i kraft med virkning fra NSIs skiftlige accept af bestillingen. Kunden meddelelse samtidig hermed, hvornår Kunden har adgang til de bestilte service(s) på NSP.

 

Det samlede aftalegrundlagt består af følgende dokumenter:

-          Nærværende aftale

-          NSP Serviceaftale

-          NSP Serviceoverblik

 

Såfremt dette er den første bestilling du afgiver, vil du umiddelbart efter modtagelse i NSI, få tilsendt NSP Serviceaftale. NSP Serviceaftalen skal underskrives af begge parter inden denne bestilling kan effektueres.

2 Vejledning til bestillingsark

Felterne i bestillingstemplate forklares her:

Feltnr.

Aspekt

Vejledning

1

Anfør navn på service

Angiv det navn der ønskes anvendt til servicen. Services kan ses her: Services på NSP.

2

Kunden

Angiv hvem er den juridiske ejer af aftalen og angiv om kunden er offentlig eller privat.

3

Kontaktperson hos kunden

Kunden skal angive en kontaktperson, som kan kontaktes i sager af forretningsmæssig karakter, herunder spørgsmål vedrørende aftaleforholdet. Kontaktpersonen skal have bemyndigelse til at underskrive og afgive bestilling af service på Kundens vegne.

4

Teknisk kontaktperson

Kunden skal derudover angive en teknisk kontaktperson, som kan kontaktes i forbindelse med den praktiske oprettelse af Kunden adgang til service på NSP samt i tilfælde af udeståender af teknisk karakter.

  • No labels