Supporthenvendelser til NSP og FMK - 2. line support
Slutbrugere, praktiserende læger m.v. tager kontakt til den 1. line it-supportfunktion der findes hos den enkelte region, kommune, Lægepraksissystemleverandør m.v.
It-supportfunktionen - dvs. 1. line Service Desk/supportfunktion i regioner, kommuner, systemleverandører m.v. - kan kontakte SDS´s nationale servicedesk for NSP og FMK 2. line support.
Kontakt til SDS's Nationale Servicedesk foretages via nedenstående webformular. Ved hastesager anvendes nedenstående telefonnummer.
- Find webformularen her (overvåges 8-16 på hverdage)
- Hastesager: ring på nummeret 72 22 86 01 (svarer 24/7)
Hastehenvendelser skal ske via telefon.
Man kan følge sin servicedesk-sag her: Åbne sager - status
Overblik over supportflow
Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.
Se også Support Flow