Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it.

Kontakt

NSI Service Desk på +45 72 41 42 30

Email: nsp.servicedesk@nsi.dk


Prioritering


KategoriDefinition / guidelineReaktionstid*Tilstræbt løsningstid
Prioritet1
(P1)
Hele systemet er nede.Reaktionstiden er 15 min. 
Fejlrettelse påbegyndes snarest.
Tilstræbt afklaring inden 2 timer. 
Hvis problemet ikke er løst inden 2 timer eskaleres.
Prioritet2
(P2)
Systemet har begrænset funktionalitet med betydelig konsekvens for kunde.Reaktionstiden er 1 time. 
Fejlrettelse påbegyndes snarest.
Tilstræbt afklaring inden 4 timer. 
Hvis problemet ikke er løst indenfor 4 timer eskaleres.
Prioritet
3+4
(P3 + P4)
Begrænset funktionalitet i systemet og ikke væsentlig konsekvens for kunden.Fejlrettelse påbegyndes senest næste dag og senest 8 arbejdstimer.Tilstræbt afklaring inden 10 arbejdsdage. Dog kan det ske senere hvis der indgås aftale med Kunden.

...