Page History
Include Page | ||||
---|---|---|---|---|
|
Hvem kan henvende sig i Servicedesken?
...
- Har egen supportfunktion visiteret sagen?
- Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.?
- Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal), EOJ (Elektronisk Omsorgssystem Omsorgsjournal eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/EOJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?
...
- Uddybende beskrivelse af fejlsituation
- Kontaktperson, tlf., e-mail
- Hvem der i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
- Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, LAN, etc.
- Teknisk kontaktperson (navn, e-mail, telefon, træffetider)
- Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
- Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør, hvis denne har været involveret
- Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses
Kontakt
SDS´s Nationale Servicedesk på Servicedesk på +45 7222860145 33143900