Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.





Include Page
NSP Menu
NSP Menu

Hvem kan henvende sig i Servicedesken?

Servicedesken tager imod henvendelser fra leverandører og , it-supportfunktioner i regionerne m.v.

For at sikre hurtigst mulig afhjælpning af problemer er nedenfor angivet de afklaringer leverandører og it-supportfunktioner skal have afklaret inden henvendelse til Servicedesken.

...

  1. Har egen supportfunktion visiteret sagen?
  2. Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.?
  3. Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal), EOJ (Elektronisk Omsorgsjournal eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/EOJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?

...

  1. Uddybende beskrivelse af fejlsituation
  2. Kontaktperson, tlf., e-mail
  3. Hvem der i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
  4. Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, LAN, etc.
  5. Teknisk kontaktperson (navn, e-mail, telefon, træffetider)
  6. Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  7. Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør, hvis denne har været involveret
  8. Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses

Kontakt

SDS´s Nationale Servicedesk på Servicedesk på +45 7222860145 33143900

Service Niveau

Servicemål for NSP og services