Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


Nationale Servicedesk har skiftet telefonnummer til 33143900


 oo00oo

SDS Nationale Infrastruktur har indført to-faktor login pr. 1. februar 2024

Du finder vejledningen her: SDS National Infrastruktur login

Dette gælder for login på NSPOP, Jira og Bitbucket, der tidligere kun har krævet login via bugernavn og password.




Include Page
NSP Menu
NSP Menu

Hvem kan henvende sig i

...

Servicedesken?

Servicedesken tager imod henvendelser fra leverandører og , it-supportfunktioner i regionerne m.v.

For at sikre hurtigst mulig afhjælpning af problemer er nedenfor angivet de afklaringer leverandører og it-supportfunktioner skal have afklaret inden henvendelse til Service DeskServicedesken.

Ved fejl skal du afklare nedenstående før du henvender dig til

...

Servicedesken

  1. Har egen supportfunktion visiteret sagen?
  2. Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.?
  3. Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal), EOJ (Elektronisk Omsorgsjournal eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/EOJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?

Hvis der fortsat er behov for support, skal følgende oplyses til

...

Servicedesken

  1. Uddybende beskrivelse af fejlsituation
  2. Kontaktperson, tlf., e-mail
  3. Hvem der i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
  4. Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, LAN, etc.
  5. Teknisk kontaktperson (navn, e-mail, telefon, træffetider)
  6. Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  7. Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør, hvis denne har været involveret
  8. Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses

Kontakt

NSI Service Desk på +45 72228601SDS´s Nationale Servicedesk på +45 33143900

Service Niveau

Serviceniveau Servicemål for NSP og services