Page History
...
Servicedesken er indgangen til support- og fejlmeldinger på Den Nationale Service Platform (NSP) og andre fælles nationale sundhedsservices, løsningselementer og komponenter. Der foretages support på de infrastrukturkomponenter og tjenester som National Sundheds-it udbyder, samt lokale test- og uddannelsesmiljøer til NSP og FMK.
Hvem kan henvende sig i servicedesken?
Det er gratis at henvende sig til servicedesken for it-supportfunktioner i regionerne (se SDS´s Nationale Servicedesk for regionerne), og andre der har aftale med National Sundheds-it Sundhedsdatastyrelsen om den Nationale Service Platform.
Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it.
Kontakt
NSI SDS Service Desk på +45 72 41 42 30på +45 72228601
Webformular til anmeldelse findes på Anmeldelse af supportsag (8-16)Email: nsp.servicedesk@nsi.dk
Guide til oprettelse af brugere på FMK via NSP
...