Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Servicedesken er indgangen til support- og fejlmeldinger på Den Nationale Service Platform (NSP) og andre fælles nationale sundhedsservices, løsningselementer og komponenter. Der foretages support på de infrastrukturkomponenter og tjenester som National Sundheds-it udbyder, samt lokale test- og uddannelsesmiljøer til NSP og FMK.

Hvem kan henvende sig i servicedesken?

Det er gratis at henvende sig til servicedesken for it-supportfunktioner i regionerne (se SDS´s Nationale Servicedesk), og andre der har aftale med National Sundheds-it Sundhedsdatastyrelsen om den Nationale Service Platform.



Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it. 

 

Kontakt

NSI SDS Service Desk på +45 72 41 42 30på +45 72228601

Webformular til anmeldelse findes på Anmeldelse af supportsag (8-16)Email: nsp.servicedesk@nsi.dk

  
Guide til oprettelse af brugere på FMK via NSP

...