Page History
...
Driftssituationen for NSP har været normal – Servicemål er overholdt i forhold til NSP’ere og tilgængeligheden på NSP alle instanser har været 100%.
Der har samlet set været 13 14 NSP hændelser incidents og supportsager, fordelt på 10 supportsager og 3 hændelser4 incidents, heraf 1 2 P3 og 2 P4 sager i perioden.
Der har været ikke været hændelse med prioritet P1 og P2.
Behandlingstiden er oversteget 2 dage for 1 færdigbehandlet P3 sag 10 dage for 1 færdigbehandlet P4 sag.
...
Afrapporteringen viser at der har samlet set været 13 hændelser 14 incidents og supportsager på NSP, fordelt på 10 supportsager og 3 hændelser4 incidents, heraf 1 2 P3 og 2 P4 sager i perioden.
...
Behandlingstiden er oversteget 2 dage for 1 fædrigbehandlet P3 sag og 10 dage for 1 færdigbehandlet P4 sag.
Servicemål - incidents | Aftalt servicemål | Leveret service | ||
---|---|---|---|---|
| Løsningstid | antal incidents | ||
| Jan | Feb | Mar | |
Incidents P1 | 2 timer | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Incidents P2 | 4 timer | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Incidents P3 | 2 arbejdsdage | 0,00 | 1,00 | 01,00 |
Incidents P4 | 10 arbejdsdage | 2,00 | 0,00 | 1,00 |
...
Der er rapporter fra Juli 2014 og frem, tidligere er disse tal afrapporteret kvartalsvist samt via de tekniske leverancerapporter, se under den detaljerede afrapportering