Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Neden for ses en oversigt over antal NSP hændelser incidents og supportsager i ovenstående periode samt sagsbehandlingstiden for disse.

Der er indgået SLA for håndtering af hændelserincidents, men der ikke er SLA for supportsager.

...

Oversigt over antal hændelser og supportsager

Der har samlet set været 45 hændelser 46 incidents og supportsager, fordelt på 35 supportsager og 10 hændelser11 incidents, heraf 2 3 P3 og 8 P4 sager i perioden.

...

NSP Måned

P1

P2

P3

P4

Support

Hovedtotal

Januar

0

0

0

3

17

20

Februar

0

0

1

3

8

12

Marts

0

0

12

2

10

1314

Antal behandlet i alt

0

0

23

8

35

4546

 

Oversigt over behandlingstid for hændelser incidents og supportsager

Neden for ses behandlingstiden for hændelser incidents og supportsager.

NSP Januar - Marts

HændelserIncidents

Support

Dage

Antal visiteret (fra modtaget til videresendt)

Antal lukket (fra modtaget til løst)

Antal visiteret (fra modtaget til videresendt)

Antal lukket (fra modtaget til løst)

0-1

1011

3

35

13

1-2

0

1

0

7

2-3

00

1

0

2

3-4

0

0

0

2

4-5

0

1

0

0

5-6

0

0

0

2

6-7

0

0

0

1

7-8

0

1

0

1

8-9

0

0

0

1

9-10

0

0

0

0

> 10

0

4

0

6

Antal behandlet i alt

101110

11

35

35

 

P1 og P2 hændelser

Der har været ikke været hændelse med prioritet P1 og P2.

P3 og P4 hændelser

Der har været 2 P3og P3 og 8 P4 hændelser incidents i perioden. Behandlingstiden er oversteget 2 dage for 1 færdigbehandlet P3 sag og10 2 færdigbehandlede P3 sager og 10 dage for 3 færdigbehandlet færdigbehandlede P4 sager.

Supportsager

Der har været 35 supportsager i perioden. Behandlingstiden på 10 dage er oversteget i 6 tilfælde.

...