Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Dette notat beskriver afrapportering af drift fra NSP området.

Ledelsesreferat

Driftssituationen for NSP har været normal – Servicemål er overholdt i forhold til NSP’ere.

...

Antal kald er fra denne opgørelse opgjort via data i Splunk, som gælder for alle øvrige kaldsdata på NSP’en. Der har været et fald i trafikken på NSP i denne måned på 10% i forhold til måneden før. Tilsvarende fald i perioden for 2016 var 3%.

 

Trafiktal - Antal kald på NSP

Trafikdata viser udviklingen i antal kald på NSP instanser.

...

Grafik 5: Diagram over månedsvis udvikling i samlet antal kald til NSP instanser, målt siden marts 2013

 

Kald til FMK via NSP

 

Afrapportering viser at antallet af kald via NSP mod FMK er øget fra 19% til 23% i perioden

...


Tabel 2
: Oversigt over antal kald til FMK via NSP, månedsvis opdeling

Oppetid - tilgængelighed

Afrapportering viser tilgængelighed for NSP installationer centralt (1 instans) samt regionalt (decentralt, 1 instans i hver region), samt Sundhedsplatformen.

...


Tabel 3:
Oversigt over tilgængelighed for NSP instanser, månedsvis opdeling

Svartid

Der opdateres månedligt oversigter over Servicemål overholdelse på STS Signering af ID-kort og Omveksling. Svartid for ID-kort signeringer og Omvekslinger er opgjort for de seneste 30 dage hhv. som gennemsnit, 95% og 99% percentil:

...

Tabel 4: Oversigt over Servicemål overholdelse på STS Signering af ID-kort og Omveksling

 

Bilag: Forklaring til tal

Trafiktal - Antal kald på NSP

...