Page History
...
Dette notat beskriver afrapportering af drift fra NSP området.
Ledelsesreferat
Driftssituationen for NSP har været normal – Servicemål er overholdt i forhold til NSP’ere.
...
Antal kald er fra denne opgørelse opgjort via data i Splunk, som gælder for alle øvrige kaldsdata på NSP’en. Der har været et fald i trafikken på NSP i denne måned på 10% i forhold til måneden før. Tilsvarende fald i perioden for 2016 var 3%.
Trafiktal - Antal kald på NSP
Trafikdata viser udviklingen i antal kald på NSP instanser.
...
Grafik 5: Diagram over månedsvis udvikling i samlet antal kald til NSP instanser, målt siden marts 2013
Kald til FMK via NSP
Afrapportering viser at antallet af kald via NSP mod FMK er øget fra 19% til 23% i perioden
...
Tabel 2: Oversigt over antal kald til FMK via NSP, månedsvis opdeling
Oppetid - tilgængelighed
Afrapportering viser tilgængelighed for NSP installationer centralt (1 instans) samt regionalt (decentralt, 1 instans i hver region), samt Sundhedsplatformen.
...
Tabel 3: Oversigt over tilgængelighed for NSP instanser, månedsvis opdeling
Svartid
Der opdateres månedligt oversigter over Servicemål overholdelse på STS Signering af ID-kort og Omveksling. Svartid for ID-kort signeringer og Omvekslinger er opgjort for de seneste 30 dage hhv. som gennemsnit, 95% og 99% percentil:
...
Tabel 4: Oversigt over Servicemål overholdelse på STS Signering af ID-kort og Omveksling
Bilag: Forklaring til tal
Trafiktal - Antal kald på NSP
...