Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Serviceudbyder skal sikre Sundhedsdatastyrelsens Nationale Servicedesk en løbende opdatering af relevante informationer om service, serviceanvendelse, for eksisterende og nye versioner på et niveau der gør Sundhedsdatastyrelsens Nationale Servicedesk i stand til at yde en så effektiv og professionel support som muligt.

 

Hvis serviceudbyder Serviceudbyder via løbende overvågning, eller ad anden vej, får kendskab til driftsuregelmæssigheder, performance, fejl i service, fejl i data eller dataoverførsel m.v. skal denne information uden unødigt ophold tilgå NSP organisationen ved at Serviceudbyder adviserer Sundhedsdatastyrelsens Nationale Servicedesk på tlf. 7222 8601 eller via ’anmeldelse af supportsag’ på http://nspop.dk og opdaterer driftsstatus på informationsside anvist af NSP organisationen. Serviceudbyder og SDS kan indgå specifik aftale om advisering - dette vil fremgå af Tilslutningsaftalen.

 

3.   Servicevindue

Aktiviteter der påvirker servicens tilgængelighed på NSP og testmiljø, skal placeres i det koordinerede NSP servicevindue, der er den første tirsdag i måneden i tidsrummet 00.00 til 06.00. Systemet må samlet set maksimalt være nedlukket i 3 timer i dette tidsrum.

...