Page History
NSI SDS er ansvarlig for NSP drift. Driften bliver afrapporteret på denne side, hvor du finder driftsrapporter, performance målinger og oversigter over kald til services på NSP.
Den øjeblikkelige status finder du på Driftsstaus siden, som giver løbende meldinger om tilgængelighed for NSP, services og bagvedliggende infrastruktur. På Driftsstatus siden finder du også info om kommende servicevinduer på NSP miljøer og du har desuden mulighed for at indrapportere fejl eller oprette support sager ved NSI SDS National Servicedesk.
SLA-rapportering (Overblik)
SLA-rapportering Rapportering er opdelt i 1) :
...
- (rapporter) primært rettet mod de service anvendere, som har indgået service aftale med
...
- SDS i forhold til brug af (services på) NSP
...
og
- detaljeret form, publiceret til orientering for de, som har teknisk interesse i detaljerede oplysninger om den tekniske leverance fra driftsleverandører, underopdelt i:
- FMK - antal kald/svartider senest 24 timer (grafer)
- Seneste kaldshistorik NSP forretningsservices
- Performance grafer (svartider/CPU forbrug) for:
indhentet fra overvågningen, som . Kald statistikker giver detaljeret info om kald til services på NSP mv.Overvågning giver info om de erfaringer der er gjort med måling af kapacitet for services på platformen.
Servicedesk og support giver info om NSI National Servicedesk, herunder leverancen med løbende opdatering af sagsstatus og i forhold til aftalt niveau, SLA.
Links til alle rapporter ses herunder:
Children Display | ||||
---|---|---|---|---|
|