Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Hvilken fejl eller situation der opleves
  • Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  • Kontaktperson, tlf., email
  • Hvem i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
  • Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, lan etc
  • Teknisk kontaktperson (navn, email, telefon, træffetider)
  • Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  • Uddybende beskrivelse af fejlsituation
  • Hvis der kaldes via et EPJ system - har leverandøren af denne været involveret? 
    o Logfiler fra EPJ system der viser fejlen 
    o Kontaktperson hos EPJ leverandør
  • Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses
  • Hvis der ønskes afmelding til andre end kontaktpersonen, oplyses dette

Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it.

Kontakt

NSI Service Desk på +45 72228601

...