Page History
...
- Support af Sundhedsdatastyrelsens Service Desk og andre 3. parts leverandører ved visitering af incidents
- Koordination og kommunikation med Sundhedsdatastyrelsens Service Desk, SDS, NSP operatør og øvrige 3. parts leverandører vedrørende løsning af incidents
- Opdatering af
ClearQuestServiceNow ved alle relevante ændringer af en incident der er assignet til FMK leverandør - Ansvar for udmeldinger på NSPOP (hvis nødvendigt) for incidents der er assignet til FMK leverandør
- Skrivning af incident rapport for P1 og P2 incidents der er assignet til FMK leverandør
- Generel deltagelse i analyse og løsning af incidents, hvor dette er nødvendigt
...
- Support af Sundhedsdatastyrelsens Service Desk og andre 3. parts leverandører ved visitering af incidents
- Koordination og kommunikation med Sundhedsdatastyrelsens Service Desk, SDS, NSP operatør og øvrige 3. parts leverandører vedrørende løsning af incidents
- Sikre opdatering af jira/
ClearQuestServiceNow ved alle relevante ændringer af en incident der er assignet til Driftleverandør - Sikre at alle incidents, der er opstået udenfor normalt indmeldingsflow til Sundhedsdatastyrelsens Service Desk er sendt til registrering i
ClearQuestServiceNow - Ansvar for udmeldinger på NSPOP (hvis nødvendigt) for incidents der er assignet til Netic
- Skrivning af incident rapport for P1 og P2 incidents der er assignet til Driftleverandør
- Generel deltagelse i analyse og løsning af incidents, hvor dette er nødvendigt
...
- Visitering af incidents
- Koordination og kommunikation vedrørende løsning af incidents
- Opdatering af
ClearQuestServiceNow ved alle relevante ændringer af en incident der er assignet til Driftleverandørtil Driftleverandør - Udmeldinger på NSPOP (hvis nødvendigt)
- Skrivning af incident rapport
- Generel deltagelse i analyse og løsning af incidents, hvor dette er nødvendigt
...