Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Support af Sundhedsdatastyrelsens Service Desk og andre 3. parts leverandører ved visitering af incidents
  • Koordination og kommunikation med Sundhedsdatastyrelsens Service Desk, SDS, NSP operatør og øvrige 3. parts leverandører vedrørende løsning af incidents
  • Opdatering af ClearQuest ServiceNow ved alle relevante ændringer af en incident der er assignet til FMK leverandør
  • Ansvar for udmeldinger på NSPOP (hvis nødvendigt) for incidents der er assignet til FMK leverandør
  • Skrivning af incident rapport for P1 og P2 incidents der er assignet til FMK leverandør
  • Generel deltagelse i analyse og løsning af incidents, hvor dette er nødvendigt

...

  • Support af Sundhedsdatastyrelsens Service Desk og andre 3. parts leverandører ved visitering af incidents
  • Koordination og kommunikation med Sundhedsdatastyrelsens Service Desk, SDS, NSP operatør og øvrige 3. parts leverandører vedrørende løsning af incidents
  • Sikre opdatering af jira/ClearQuest ServiceNow ved alle relevante ændringer af en incident der er assignet til Driftleverandør
  • Sikre at alle incidents, der er opstået udenfor normalt indmeldingsflow til Sundhedsdatastyrelsens Service Desk er sendt til registrering i ClearQuestServiceNow
  • Ansvar for udmeldinger på NSPOP (hvis nødvendigt) for incidents der er assignet til Netic
  • Skrivning af incident rapport for P1 og P2 incidents der er assignet til Driftleverandør
  • Generel deltagelse i analyse og løsning af incidents, hvor dette er nødvendigt

...

  • Visitering af incidents
  • Koordination og kommunikation vedrørende løsning af incidents
  • Opdatering af ClearQuest ServiceNow ved alle relevante ændringer af en incident der er assignet til Driftleverandørtil Driftleverandør
  • Udmeldinger på NSPOP (hvis nødvendigt)
  • Skrivning af incident rapport
  • Generel deltagelse i analyse og løsning af incidents, hvor dette er nødvendigt

...