Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Som et led i den løbende vedligeholdelse af NSP skal hver komponent jævnligt igennem et inventory-tjek. Ideen med dette er at give Product Owner for komponenten en mulighed for dels at få et overblik over komponentens tilstand, dels at igangsætte vedligeholdelsesopgaver. Et inventory-tjek udføres af henholdsvis PO'envedligeholdelsesleverandøren (leverandørattributter), leverandøren af QA og arkitekturbistand (platform-attributter) og vedligeholdelsesleverandøren (leverandørattributter) PO'en i hver deres RFC. PO har ansvaret for at Inventory gennemføres, og at de relevante opfølgningsopgaver defineres og prioriteres.

...

  1. PO udfylder PO-skemaet.
  2. RFC’er med opfølgningsopgaver oprettes, når leverandør- og platform-RFC’erne er gennemført.
  3. Et overblik over oprettede opfølgningsopgaver skal fremgå af PO-inventory-RFC'en enten som aktivitetssammenkædninger eller i en kommentar.
  4. Hvis der er påpeget et behov for opfølgning, men det besluttes ikke at igangsætte dette, skal der skrives en begrundelse ind i en kommentar. 
  5. Kolonnen "Komponentstatus" i "Oversigt over PO på komponenter og leverandør support" udfyldes med link til PO-RFC'en og dato for afslutning af Inventory-analysen.
  6. Når det samlede inventory med ovenstående punkter er afsluttet, sættes alle komponentens inventory-RFC'er i status "På hold" indtil det tidspunkt, hvor fornyet inventory skal igangsættes (efter ca. 1 år).

...