Servicedesken er indgangen til support- og fejlmeldinger på Den Nationale Service Platform (NSP) og andre fælles nationale sundhedsservices, løsningselementer og komponenter. Der foretages support på de infrastrukturkomponenter og tjenester som National Sundheds-it udbyder.
Hvem kan henvende sig i servicedesken?
Det er gratis at henvende sig til servicedesken for it-supportfunktioner i regionerne (se Servicedesk for regionerne), og andre der har aftale med National Sundheds-it om den Nationale Service Platform.
Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it.
Kontakt
NSI Service Desk på +45 72228601
Webformular til anmeldelse findes på Anmeldelse af supportsag (8-16)
Guide til oprettelse af brugere på FMK via NSP
Denne guide indeholder en beskrivelse af det minimum af checks der skal foretages, i forbindelse med oprettelse af brugere på FMK via NSP-konceptet. Guidens mål er at sikre at alle disse forhold checkes lokalt, så skuffelser i størst muligt omfang undgås.
Guiden er blevet til med udgangspunkt i de praktiske erfaringer, der hidtil er indhøstet i arbejdet med at bringe lægepraksis på FMK og i arbejdet med at understøtte LPS leverandører
Denne guide indeholder en beskrivelse af det minimum af checks der skal foretages, i forbindelse med oprettelse af brugere på FMK via NSP-konceptet. Guidens mål er at sikre at alle disse forhold checkes lokalt, så skuffelser i størst muligt omfang undgås.
Guiden er blevet til med udgangspunkt i de praktiske erfaringer, der hidtil er indhøstet i arbejdet med at bringe lægepraksis på FMK og i arbejdet med at understøtte LPS leverandører.